Teach to transgress. education as a practice of freedom
Main Article Content
Abstract
Article Details

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Creemos firmemente que el acceso al conocimiento debe estar libre de la lógica del enriquecimiento y no debe tener como objetivo el lucro personal o colectivo.
La Revista de la Sociedad Mexicana de Psicología Social de la SOMEPSO está bajo una licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial 4.0 Internacional License.
References
Berea College (s/f). The Bell Hooks Center. Feminism is for everybody. En Berea College. Recuperado de: https://www.berea.edu/bhc/
Foucault, M. (1979). La arqueología del saber. Ciudad de México: Siglo XXI.
Hooks, B. (2016). Beyoncé ́s Lemonade is capitalist money-making at its best. En The Guardian. https://cutt.ly/DTzjJNj
Hooks, B. (1996). Devorar al otro: deseo y resistencia. Debate feminista, (13),17-39.
Hooks, B. & Watson, E. (2016). In conversation with Bell Hooks and Emma Watson. En Paper. https://cutt.ly/BTzjCOH
Jones, J. (2018). Gloria Jean Watkins – “Bell Hooks”: Influential Social Activist, Feminist, Author. En Black Then, discovering our history. https://cutt.ly/nTzj0vw